Hogyan lehet fogalmunk arról, hogy milyen zárszerviz céget kérünk fel az elvégzendő munkára?

Mai blogunkban egy kis segítség az ügyfeleknek, hogy hogyan lehet egy korrekt zárszerviz céget kiválasztani a netről, illetve, hogy miért is fontos a „normális”, megbízható szolgáltató kiválasztása.

Először is felvázolnánk pár szót magáról a keresésről. Mindenki másképpen keres, de mi mindig azt valljuk, hogy érdemes nem általánosságban rákeresni a „zárcsere”, „zárszerviz” szavakra. Mit is értünk ezalatt? Például, ha egy hevederzár van az ajtón és ezzel van probléma, akkor érdemes a „hevederzár” szót beletenni a keresésbe. Például: „hevederzár szerelés”, „hevederzár szerviz”, „hevederzár javítás”. Vagy például, ha Mottura vagy Viro zárunk van, illetve ez van a kulcsra írva, akkor érdemes erre is rákeresni, pl. „Mottura zárszerviz” vagy „Viro zárcsere”.

A legelső pár találat (attól függően, mekkora a verseny rá) mindig fizetett hirdetés. Ezek előtt egy kis zöld keretben látható a „hirdetés” szó. A hirdetések nem feltétlenül jó választások, mert pl. egy Mul-T-Lock zárszerviz szóra feljött hirdetés mögött álló cég, lehet, hogy simán levág egy Mul-T-Lock pajzsot az ajtóról az ajtónyitásnál, kb. 40 ezer forintos kárt okozva az ügyfélnek. A hirdetések általánosak, magasabb kategóriájú zárak, speciális ajtók esetén ezek hívását nem igazán javasoljuk, egyszerűen mert nem ez a szakterületük.

Ha átugorjuk a fizetett hirdetéseket, akkor feljönnek a természetes találatok, ahol már találhatunk az elvégzendő zárszerviz munkára szakosodott vállalkozásokat, főleg, ha az az oldal domain nevében is benne van. Például: sabzarcsere.hu (a Sab zárak specialistája).

Ha ez megvan, akkor kicsit át kellene tanulmányozni magát a weblapot is, nemcsak a telefonszámot tárcsázni egyből. A weblap mindent elmond arról, aki mögötte áll. Ez pedig az a vállalkozás, akit majd ki fognak hívni az elvégzendő zárszerviz munkához.

Ha egy oldal igénytelen, nincs rajta információ, semmilyen leírás, szakmai szöveg az adott zárakról, ez is sokat elárul. Az általánosságokat mindenki le tudja írni (pl. 0-24 zárszerviz, Budapesten, gyorsan, kiszállással, egy órán belül, stb.), ám ezek semmitmondó információk. Valami szakmai dolgot hozzá tudnak fűzni? Hogy milyen zárak vannak, ajtók vannak az adott témában? Mit ajánlanak? Árlista? Ha nem írnak ezekről, akkor nem is érdekli őket annyira, csak az a lényeg, hogy kijussanak a címre és onnan pénzzel jöjjenek el.

Figyeljék azt is, hogy hogyan néz a weboldal. Összecsapott? Nincsenek fotók? Ismétlődik a szöveg majdnem mindenhol? Csak az általánosságok vannak rajta, szakmai dolgok nélkül? Van-e helyesírási hiba? Mi úgy véljük, aki nem igényes az oldalára, az nem igényes a munkájára. A weboldal az a felület, ahol először találkozunk az ügyféllel. Jó lenne korrekt, profi szolgáltató benyomását kelteni, amit nem lehet egy fél oldalas weboldallal, 5 menüponttal, és a folyamatos ismétlésekkel: pl. hívjon, együnk, rögtön, azonnal, 0-24, stb. megoldani.

Ha ezt nagyjából átnézték, erre elég kb. 5-10 perc, akkor már láthatják, hogy a szakmára mennyire igényes a vállalkozás. A meglátásunk, hogy nem elég leírni pl. a garancia szót (mindenkinél ott van), ám sokan mégsem vállalják. Ilyenek pl. a helyesírással teli, magyartalan mondatokban bővelkedő weblapok. Aki erre igénytelen, az a munkára is az, így ha visszahívják, majd ráfogja az ügyfélre a nem rendeltetésszerű használatot.

Úgyhogy tájékozódjanak, és szánjanak rá az időből 10 percet, hogy kicsit mögé néznek a hirdetéseknek, mert ezzel pénzt, kellemetlenséget és bosszankodást spórolnak meg önmaguknak!

És mit nyernek? Egy olyan zárszerviz szolgáltatót, aki valóban odafigyel a részletekre, pontos, precíz szakembereket alkalmaz, és korrekt munkavégzést kínál. Egy olyan céget, akivel elégedettek lesznek! Mi ilyen zárszerviz szolgáltatók vagyunk! Tegyen minket próbára!